hata korv

bara en timme kvar nu och dagen har gått relativt snabbt och smärtfritt! det har varit hyfsat bra med folk och det är roligt för då går tiden snabbare. det väger upp lite att jag är själv i kassan. däremot hinner jag inte äta någon lunchkorv men det gör mig inte så mycket! jag får kväljningar bara jag känner lukten av varmkorv! så går det om man äter samma sak till lunch varje lördag flera år i rad (obs, ofrivilligt!!). nu ska jag bara härda sista timmen, spela av matchen liksom, och sen blir det utgång lika med hemgång. jag ska chocka med att inte gå och lägga mig och sova en stund också utan jag måste vandra iväg med mina filmer som jag måste lämna tillbaka idag. eller så tar jag bilen. helst inte men hur roligt är det att gå utan sällskap?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits