inga ljuva minnen direkt

jag tror att jag ha ändrat mig vad det gäller gårdagens dagens kund! just innan jag skulle gå hem dök en ännu starkare kandidat upp. jag fick rysningar när jag såg honom (och det var inga härliga rysningar, ingrid vet). det var tro det eller ej vår gamla spanskalärare som dök upp i igen hög person. ryyyyyyyys. fast han kanske inte var så glad att se mig heller, han tror nämligen att jag har psykiska problem (fråga mig inte det är verkligen en sjuk historia men det var värt det och jag skulle göra det igen om jag var tvungen). så GB måste nog utses till gårdagens kund (det var ju faktiskt lite synd av honom, vi vägrade ha honom och tvingade rektorn att fixa en ny lärare)! och sorry jultomten, hoppas jag anses som snäll ändå.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits