jag tror att jag kommer att dra på mig en hjärtattack om jag fortsätter bo hemma

stämningen var chockerande nog väldigt bra runt matbordet! och då menar jag verkligen chockerande. okej ellen och maja älskade väl kanske inte direkt varandra men de var artiga mot varann och skickade mjölken och sådär. kanske lugnet före stormenn (åtminstone efter). däremot var den inte riktigt lika bra idag när jag var hem på lunchen. jag vet inte riktigt hur det gick till men plötsligt var det krig här hemma och alla skrek åt alla och det slutade med att jag kastade keso på maja (jättemoget jag vet men jag fick typ en blackout och skakade verkligen av ilska, hon höll ju aldrig käft!) och sen så var den dagen liksom körd. jag var så nere på jobbet att jag inte ens kunde vara trevlig mot snyggbyggarn. katastrof.

Kommentarer:
Postat av: Maar

Ah, vilken inspiration på bitter-fronten liksom! =) Men idag är det ju faktiskt sol och hopp om livet! (ser du, jag kan inte vara bitter längre. helvettte!)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits