och vinnaren är..

idag utser jag faktiskt jultomten till dagens kund. det är sant! han hade stor mage, vitt hår och skägg (lite mer kortklippt än vanligt men det är ju för att det blir sommar nu, och för att inte alla ska känna igen honom och komma och tjata om julklappar. men jag genomskådade honom såklart) och bröt på nordpoliska (kan det faktiskt ha varit, jag fattade då iallafall knappt vad han sa). jag hade tänkt smöra lite och sjunga jingle bells när han handlade men insåg att mitt kraxande knappast skulle ha imponerat på honom!


Kommentarer:
Postat av: maria

Men alltså Gud förbannat! Det är tur att solen skiner i såna här lägen så man har nått att glädja sig åt! Men vi får väl se honom i sommar då! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits