pigg som en mört

okej intelligens är kanske inte ordet man förknippar med mig just nu. vad hände med den hyfsat tidiga kvällen? jag har inte ens gjort någonting som är i närheten av vettigt. men jag borde ju vänja mig, jag gör ju alltid samma sak. aldrig lär man sig (nej jag pratar inte bara om tidiga kvällar här).

imorgon ska jag iallafall jobba i fyra timmar och sen ska jag komma ihåg att lämna tillbaka en massa filmer och sen ska jag laga mat med maja och anna och sen så blev jag nerröstad i filmvalet (jag ville se grease eller krambjörnarna eller något annat snällt och trevligt) så det blir nog en skräckis med grabbarna. och efter det kommer vi inte att köra gamla kågevägen. det ska jag se till!

nu jag ska se lite mer poker (samma program som jag såg igårnatt förövrigt, det tar bort lite av spänningen) och sen ska jag äntligen försöka sova. godnatt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits