träningsvärken från helvetet

imorse när jag vaknade kunde jag helt seriöst knappt ställa mig upp! jag är ju som ganska dum och hittade ett litet styrkepass på aftonbladet igår som jag bestämde mig för att prova på. och eftersom jag som sagt är ganska dum tänkte jag inte på att jag knappt lyft någonting tyngre än ett mjölkpaket på flera år och körde hela passet stenhårt. dumt. jättedumt. plus att jag efter det gick med novak en timme. och sen när simon undrade om jag skulle med och gå en timme till så hängde jag såklart med. straffet fick jag imorse. det kändes ungefär som att någon hade slagit mig med ett slagträ över hela kroppen. det gick nästan så långt som att jag började leta efter blåmärken på kroppen! nej tacka vet jag att ligga i soffan och se på tv. det är det enda jag ska göra ikväll kan jag lova.

Kommentarer:
Postat av: carro

Känner igen mig med träningsvärken!:)Men krya på dig:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits