vilken helg!!

den har varit helt galen och då menar jag verkligen helt galen! först började det med min och majas 39årsfest i fredags (maja fyllde nitton och jag tjugo) som började rätt lugnt men som var på god väg att spåra ut till slut. vi åt god middag, lekte roliga lekar, drack litegrann, lyssnade på lite schlager (okej jag och malin lyssnade på schlager och de andra mådde bara dåligt över musiken), drack lite till och åt en massa goda (ja faktiskt) saker som vi hade bakat! så tack alla som kom och gjorde det så himlahimla roligt :)

och idag har alltså dagen till slut kommit! min 20årsdag! och även idag har varit en kanondag, kunde knappast bli bättre tror jag! jag har haft besök hela dagen och fikat ungefär lika länge (där runt fjärde gången så började jag må lite illa) och fått jättefina presenter (bl.a en ny stor röd resväska som jag ska ha imorgon när vi åker till TURKIET!!).
nu är jag lite trött och borde egentligen sova men jag ska tvätta två tvättar till och jag har långt ifrån packat klart plus att mina kära resekamrater kom med andra säsongen av greys och jag blev hyfsat sugen att se den nunununu. fast jag börjar jobba klockan nio imorgon så det är nog verkligen ingen bra idé. fast när har jag någonsin brytt mig om någonting är en bra idé? tydligen aldrig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits