det var värt det tyckte hon

när vi väl hade lyckats köra ut dom och jag hade lugnat ner mig litegrann så mumsade jag och majsan i oss lite tzatziki och bröd (vi hade låtit den stå i kylen i ett par timmar, den var stark kan jag lova). hon ska givetvis sova här i natt (det finns ju inte en chans att jag skulle sova ensam efter filmen) och jag kan lova att det är tur att vi både åt på ganska bra ur tzatzikin. jag tror inte att en icke-vitlökare skulle vilja ligga mellan oss just nu om jag säger så.. maja fick kramp i magen pga lite för mycket mjölkprodukter och hon låg och vred sig ett tag men nu har hon somnat in. jag tog just världens roligaste bild på henne men jag orkar inte hämta kamerasladden för att visa, förresten skulle nog maja strypa mig då.  


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits