en riktig måndag

jag är hyfsat pigg idag ändå! men en liten tupplur på lunchen blev det trots allt så nu är jag lite sömnig. det är ju inte lika varmt här uppe och det är ju skönt men det är fortfarande inte så mycket att göra. dagen går låångsamt då. och nu börjar det vara tillbaka så mycket folk här uppe på kontoret att det börjar bli svårt att smygblogga. ack vilka problem man kan ha ibland!

det känns som om det kommer att bli en riktig måndag det här, vädret är grått och jag är seg och dagen kommer som sagt att gå låångsamt. då är det tur att det finns saker att se framemot iallafall!

här kommer min lyckolista just nu:

1. det här är sista veckan jag jobbar!

2. utgång på fredag (det räcker med en vit helg i sommar) !

3. i veckan blir det nog till att boka vår resa!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits