fina flickor

det blev hockey ikväll! lite oväntat men väldigtväldigt trevligt att hänga med ingrid och frida! det måste styras upp mer saker innan ni åker! alla bara åker och lämnar mig kvar.. fast nu är det ju faktiskt inte så himla länge kvar innan jag också smiter iväg, sinnessss
nu är jag hos maja med en massa folk men jag har dragit mig undan en stund, less kallas det. låt min syster vara! (jag förklarar mer någon annan gång, just nu pyser det ut ånga ur mina öron). jag fattar inte hur jag kan vara så trött heller, jag sov ju faktiskt till halv ett hoppsan hejsan. jag vet inte vad vi ska göra nu men det ryktas om att vi ska åka pulka i en sågspånsbacke som amerikanen så vackert uttryckte det. mys med sågspån innanför tröjan!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits