har nån hört nåt om hurricane?

jag tycker att det är lite pinsamt att jag knappt har kommenterat hur fruktansvärt otroligt fantastiskt ofattbart bra håkan var i piteå ?! och det är inte en överdrift det är det bästa jag har sett! alla låtar var bra (även fast jag saknade några givetvis. det går ju inte att göra annat när alla hans låtar är bra) och jag hade noll röst kvar efteråt. men det var det värt. och avslutningen. avslutningen! det är så jag sääger det du är det finaste jag vet. benen vek sig nästan åhååå håkan! det finns faktiskt inte ens ord. förutom kanske ett: bäst bäst bäst bäst bäst bäst


ps, jag ska försöka fixa in bilderna från pdol i datorn så jag kan lägga ut några läckerbitar här (obs, högst ironiskt, jag och maja har nog aldrig varit så äckliga som under den helgen)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits