hej jag heter julia och jag sover bort hela mitt liv!!!!

jag skulle ta en lite tupplur när jag kom hem från jobbet idag och tänkte vakna utvilad och pigg efter en timme HAHAHAHH. jag vaknade för en halvtimme sen och har alltså sovit i mer än tre timmar. mm, bra. tur att det inte är bra vädet idag iallafall för då hade jag allvarligt satt mig ner och lipat en stund. nu blir det inget lipande men det känns surt ändå. inte för att jag hade några jätteallvarliga planer (i och för sig så hade jag fått ett sms av ingo om en jätteroligt kväll som jag nu missar för att jag sov, braaaa) men ändå! ändå! nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt mig (haha jag känner mig som sahara nu, ni få som vet vem jag menar då) för givetvis så har jag legat och slumrat på soffan i jobbtröjan, här byts det inte kläder när man kommer hem inte! dreggel


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits