jag är världens sämsta förlorare

igår blev det en ganska lugn kväll. först bjöd pappa på mat på matfesten och det var riktigt gott (sen är ju alltid gratis gott som maja skulle ha sagt). efter det fixade fredrik datorn (tack!) och sen hamnade vi hos elias där det spelades lite nhl. jag och elias råkade förlora mot maja och simon och sen var den kväll förstörd.. för ett tag iallafall! jag hade tänkt strypa maja men insåg att det nog inte skulle bli så ball att fara till nz själv.
när maja farit hem för att sussa lektes den fantastiska leken "skrämma julia till tårar" och grabbarna körde ut mig efter gamla kågevägen. jag vägrade kliva ur bilen. men jag lever ju nu! och ikväll ska jag verkligen känna att jag lever pusssss

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits