jag kommer att bita av maja huvudet

nu har vi ansökt om visum också och själva resan är ju som klar (förutom den lilla jobbiga detaljen att vi måste betala den också. det kommer att svida) så nu är vi på god väg! även fast en del verkar vara väldigt negativa mot våra resplaner, tyvärr. men jaja, vad ska man göra åt det? det var länge sedan vi slutade bry oss om sånt! majsan var väldigt imponerad av planet vi skulle åka tydligen och det verkar ju bra. väldigt bra skulle jag vilja säga, eftersom vi ska åka först två och en halv timme, sedan tolv timmar, och till sist elva timmar till! jag vet två stycken mycket trötta tjejer som kommer att villa bort sig på aucklands flygplats.. och maja blir typ helt borta när hon är trött och blir yr och vet inte var hon är och jag, ja jag blir världens argaste människa. vilken oslagbar kombination! 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits