jag lurar mig själv varje gång att det kommer gå bra

livsfarligt är vad det är! mitt hjärta stannade ungefär hundra gånger och så blev jag jätteutskrattad för att jag hoppade till "ibland". jonatan holm är ett svin. vi var typ hyfsat många men sen började dom droppa av en efter en! till slut var det bara jag maja holm och simon kvar och när vi till sist körde iväg dom var jag livrädd att de skulle börja knacka på fönstret för att skrämma mig! maja försvann in på toaletten och jag blev så rädd att jag satte mig i trappen. plötsligt började det banka på dörren och jag skrek att jag vägrade gå dit. maja kunde ju liksom inte heller öppna så det bankades bara högre och högre. jag satt kvar där i trappen och höll för öronen (sen ringde min syster till min mobil och frågade varför vi inte kom och öppnade dörren när de ville in).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits