jag måste sluta umgås med dom

det blev ingen åkning för mig igår! det var kallt och det jobbigaste som finns måste väl vara att bli blöt? så kvällen började ganska normalt och sen sen spårade det iväg som vanligt! efter att alla åkt klart så for vi hem till derek och spelade lite bond (jag var klart bäst. typ.) och mariocart, sjukt underskattat! och efter det blev alla givetvis taggade på att se en bondfilm! givet. självklart. (här var klockan alltså runt halv två på natten). så vi såg goldeneye och jag dregglade lite över en ung pierce (sorry malin, jag vet att han är din) och sen dregglade jag lite till när jag somnade och sov i tjugo minuter. det roliga är att det inte gjorde någonting alls, för jag hade inga problem att hänga med i filmen igen när jag vaknade haha! hög standard där.
sen när filmen slutade klockan fyra så kan man ju tänka sig att det var dags för hemfärd och lite sömn.. men icket då! os hallå? så vi såg simning och lite gymnastik till klockan halv sju på morgon, en idé som har visats sig vara mycket sämre så här dagen efter! jag käkade lite frukost med resten av familjen (som skulle upp och jobba) när jag kom hem och sen fick jag äntligen sova...i fem timmar

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits