kanske med släp`?

håll i dig nu lina och ramla inte av stolen men jag var ute och sprang idag igen! det ni, helt sjukt (låt mig vara glad, det kommer att gå över om någon dag). eftersom mina föräldrar flytt fältet så åt sedan jag och mina systrar lite tacos och sen dess har jag gjort ungefär noll saker. men nu är jag på gång igen! jag ska bara sätta upp håret och sen bär det av till exKexet! att vara singel väcker många underliga frågor har jag insett. till exempel, hur kort klänning får man ha om ens föredetta har sagt att man ska ha på sig skoteroverall nästa gång man ses? är det knä som gäller då? då har jag ett problem. ! nej men allvarligt nu ska jag sluta skriva konstigheter och ge mig iväg! adjoken

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits