katastrof

jo, och som det smällde. jag har aldrigaldrigaldrig mått så dåligt som jag gjörde igår! ALDRIG! jag vaknade och ville dö, men kunde inte resa mig ur sängen för att hoppa från baklongen. och jag som inte ens blir bakis?! jag tror att det måste vara så att alla gånger som jag inte har blivit bakis hade samlats ihop och sparats för att ge mig en väldigt speciell dag igår.. jag kunde inte sitta upp, jag kunde inte ligga, jag kunde absolut inte stå och jag ville som sagt bara försvinna ut ur min kropp. min räddning heter maja och hon dök upp med en cola och lite godis (som jag åt några timmar senare). jag ska aldrig mer dricka alkohol



(HAHA)

Kommentarer:
Postat av: Peter PC Carlsson

Ibland kan man verkligen må illa, ibland har man själv också varit orsaken till att det blev som det blev. :-)



Jag tror att vi alla behöver titta över våra liv och fundera ibland på hur vi lever. Ibland går livet helt enkelt för fort. Jag hoppas att du vill göra min reflektion.



http://enbart.blogg.se/2008/august/080815-enbart-utmaning-3.html

2008-08-26 @ 14:07:54
URL: http://enbart.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits