livsfarligt att lyssna på när man kör bil

det var mys igår! och så kom ingrid och thomas förbi som en jättebonus. mer mys! fast de försvann lagom i tid till morden i midsomar (som jag och malin faktiskt båda två hade lite svårt att hålla ögonen öppna under). det var bra som vanligt! jag skulle inte ha något mot att ha tom barnaby instoppad i en garderob någonstans så jag skulle kunna ta fram honom när jag behöver lite engelsk landsbygdskänsla.


och jag har äntligen lyckats lyssna på håkan igen nu! jag har haft lite svårt att göra det sedan vi såg honom live på pdol. det blev bara deprimerande och jag längtade tillbaka för mycket. plus att jag mådde så dåligt för att jag hade möjlighet att se honom (i östersund) men inte skulle/kunde. men nu gjorde jag det igår i bilen igen och han är lika bra som vanligt. lite jobbigt var det ju men jag blev mest glad. överlycklig faktiskt.


sluta dröm om det ljuva livet

vi kommer aldrig va med om det

och be aldrig mer om ursäkt

för sakerna du aldrig gjorde

 

men det äter upp dig när du

ligger i din säng

åh gud det gör så ont att nåt

så nära kan va så långt bort


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits