min mognare sida

jag lyckades lugna ner mig och kunde återigen umgås med de andra. vi var typ många? jag maja frida jessica märta anton fosse redrik och derek. kul! det blev ingen pulkaåkning utan vi spelade lite spel istället och jag kom sistOCH HÖR OCH HÄPNA JAG KASTADE INGET I VÄGGEN ELLER HOPPADE UT GENOM FÖNSTRET! jag tjurade inte ens resten av kvällen. betyder det här att jag börja bli....mogen? det hoppas jag verkligen inte.

nu ska jag gå och lägga mig och sva några timmar. imorgon blir vi alla sommarjobbare bjudna på lunch av jobbet. mums. enda problemet med det är väl att jag måste stiga upp några timmar tidigare än vad jag brukar. men allt för mat. och så får jag träffa linis igen! det ses fram emot extremt mycket.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits