någonting gick snett

jag vaknade lite senare än vad jag hade tänkt mig idag! jag hade tänkt kliva upp där runt halv elva kanske och glida ner till tvn och se os hela dagen HAHA. nej absolut inte, jag har grymt mycket att göra idag, jag gjorde till och med en lista igår (ja jag måste göra det för annars minns jag inte hälften av sakerna jag ska göra), en lång lista som jag behöver mycket tid till och när vaknade jag då?! jo kvart över ett. hoppsan. och nu har jag just fikat världens godaste mackor och jag ligger ungefär hundra år bakom tidsschemat och jag kommer aldrig att komma ikapp! precis den start på dagen man vill ha.

Kommentarer:
Postat av: a

söt blogg:D

Postat av: Beccansneckan

Ja, visst blit man helt sur på sig själv!!

2008-08-23 @ 13:37:15
URL: http://beccansneckan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits