piggelin som vanligt

jag behövde inte ens övertala mamma för det visade sig att de hade ställt in middagen och farit ut med båten istället. tack för att jag blir informerad om såna där små pyttiga förändringar i schemat. men inte blev jag ledsen inte! jag åt lite nudlar och sen så la jag mig på soffan för att "ta en tupplur" som jag sa. jo tjena. jag sov från klockan halv fem till tio, gick upp och borstade tänderna och tog ut linserna och sen så kröp jag ner i sängen den här gången. det blev en ganska rejäl tupplur! det var skönt och välbehövligt men det känns inte särskilt friskt att sova fjorton timmar och sedan vakna upp på morgonen och inte ens vara speciellt pigg! men jag är ju åtminstone lite piggare än vad jag brukar vara. men påsarna under ögonen var större än någonsin. vad är det som händer med mig? är det allergin? eller är det allergimedicinen? eller är det värmen? (jag sätter mina pengar på värmen. och kanske kanske det faktum att jag igår upptäckte att jag har käkat dubbel dos av medicinen hela veckan..)


Kommentarer:
Postat av: Emelie

Hoppas du får en trevlig dag! :D

Postat av: Camilla Aggeborn

Jag har bytt blogg pågrund utav omständigheter men du hittar mig nu på www.myrrah.blogg.se och hoppas du var en av mina trogna läsare. Ha en underbar dag

2008-08-01 @ 11:24:29
URL: http://myrrah.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits