piggelinmaja

nu har jag kämpat länge med att göra ett fint fotoalbum som heter SOMMAREN 08. jag insåg ganska snabbt att det typ är mer bilder på maja än på mig men det speglar väl min sommar ganska bra? jag ligger i majas säng just nu och uttnyttjar hennes dator, hon har nämligen fler bilder än mig. plus att hon har internet på datorn som hon har bilderna på. det har ju inte jag.
jag tror att hon börjar bli hyfsat less på mig nu och det dröjer inte länge innan hon kastar ut mig med våld. jag tror att hon är trött. nyss sa hon "jag tror att jag börjar se bävrar snart" så det börjar nog bli dags att dra sig hemåt så att hon får sussa. nu har hon lagt en kudde över huvudet och vänt sig in mot väggen. jag är inte välkommen längre. over and out!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits