regn och skräck

jag tog en sväng förbi maja för att lugna ner mig efter spindelincidenten och det funkade faktiskt! hon bjöd på lite glass och vi spelade lite bond och sen kändes allt mycket bättre. så mycket bättre att jag faktiskt har sorterat klart tvätten nu! och inga panikattacker, jag har lagt locket på.
just nu ser jag ett sammandrag från os och det är väl inte jättekul sådär som svensk. men imorgon är det stefan! snart kommer nog järngänget hit och ska se lite film. "jag vill göra något mysigt ikväll" sa majsan och vips så styrde jag upp lite skräckfilm i regnet! problemet är ju bara att jag inte kommer att se någonting alls men det är sånt jag får ta när jag uppfyller majas önskningar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits