serie a

jo hej och hå förlora mot hamburg med 3-0 är verkligen skönt. superskönt. grattis hamburg ni vann emirates cup. braa gjort juventus, real madrid och arsenal. men nu är det bara tjugosju dagar kvar till serie a börjar! jag lääängtar. och jag verkligen älskar att juve har värvat två svenskar och en dansk i sommar! för nu står det om juve i tidningen och alla matcher kommer att visas på tv! precis som inter med zlatan (världens äckligaste lag och världens skönaste spelare. tyvärr.). 

jag har varit ute och sprungit en sväng och måste hoppa in i duschen nu för jag fryser! min lilla råtta är inte mycket till element nu längre när hans päls är puts väck. men lite söt är han trots allt ändå! :)
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits