skafferiråtta

helg om en kvart skulle man kunna tro men nej, inte det inte! jag har tagit på mig att jobba imorgon också, i kassan faktiskt. sådär lite för gamla goda tiders skull (vem försöker jag lura egentligen? givetvis är det för pengarna). det blir ju en sovmorgon också, vi öppnar inte förrän klockan tio (jag försöker här bortse från att jag annars kunde ha sovit hur länge jag ville)och så stänger vi klockan två.

ikväll blir det lite samvaro med exkexis och säkert någon bra (alternativt usel om han får välja. varför umgås jag bara med killar som gillar sylvester stallone?!!!!) film och garanterat något gott att knapra på. och nu får jag se lägenheten nästan klar också! jag är fortfarande äckligt avundsjuk men nu så är det ju ganska självklart att jag inte kan skaffa lägenhet till hösten. hihi. och behöver jag en så kan jag säkert få hyra in mig i hans skafferi. det såg ganska rymligt ut tyckte jag.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits