t måste tycka att jag är världens tråkigaste sällskap

det var en riktigt trevlig kväll igår! först ville ingen av oss se adam&eva men det slutade med att vi nästan grät av skratt. så kan det gå. sen såg vi csi och sen somnade jag. oväntat nog. när jag sen vaknade upp där klockan tre var jag hyfsat borta och visste knappt var jag var. det var ungefär då tobbe påminde mig om att jag skulle jobba idag! det blev en spännande bilfärd hem iallafall, jag har varit piggare i mitt liv. och när jag väl kom hem fick jag panik för att ellen och maja inte låg och sov i sina sängar (det visade sig att de sov hos en kompis BRA idé att berätta det för mig?) så då fick jag ringa och väcka upp dom där klockan halv fyra på morgonen.

jag trodde att det skulle vara riktigt tungt att stiga upp idag på morgonen men det gick bara bra! jag sov ju åtminstone två timmar hos tobbe och sen så fick jag ju sova till nio imorse så jag var piggare än på länge! det känns lite konstigt att vara tillbaka i kassan nu men det tog inte lång stund innan jag var tillbaka i flytet så att säga. jag hade världens gulligaste kund också som tackade "för jättebra service". hihi äcklig kassörska jag äär


Kommentarer:
Postat av: Anonym


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits