taggad till tusen (men det syns inte)

vad hände med mitt sega jobb liksom?! både igår och idag har jag haft massor att göra och idag hann jag till och med inte göra klart allting innan jag slutade (kan ha någonting med att göra  med att jag fikade "ganska" länge också). men nu är det äntligen sluut! jag har sommarlov på obestämd tid kan man kalla det! det känns väldigt passande med tanke på att jag sitter och ser på os-invigningen just nu. kan bli lite os närmaste tiden.........

egentligen är jag jättestressad och har jättebråttom men så sjukt nog (eller inte oväntat alls) så sitter jag här i mina jobbkläder och tar det väldigt lugnt. fast jag funderar på att ta tag i mitt liv just nu för min bästa vän (nej det är inte maja, se föregående inlägg) väntar och jag måste erkänna att jag är otäckt sugen på fest ikväll!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits