trevlig omväxling

jag som trodde att jag kunde göra något bra av den här dagen när jag ändå var uppe ovanligt tidigt (jag fick agera morgontidig chaufför hem, deja vu igen. men jag slapp ju iallafall vandra skammens väg ensam den här morgonen. plus). men inte det då, jag hann sätta på mig träningskläderna men sedan la jag mig på sängen för att "vila en liten stund". HAHA. jag somnade och vaknade upp nyss. så kan det gå. jag måste lära mig att sova på nätterna! det har ju för tusan varit sol idag, och jag har legat inne och sovit. smart. nu ska jag strax åka iväg till farmor med systrarna bill och bull för att äta lite söndagsmiddag. gott. tack gode gud för att jag inte blir bakis och tappar matlusten dagen efter.
adjoo

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits