snälla snälla inte en femte dag!

alla vagnar och lådar blev röda och jättefina! jag och maja blev mest.. röda. och jag blev illamående igen (så jag är nu uppe i fyra dagar i sträck som illamående, mums). lite bättre känns det nu men jag fattar inte hur jag ska överleva helgen?! på fredag ska vi till fridas stuga för att typ ha avskedsfest för hela bunten, jätteroligt javisst men hur ska jag kunna festa? omöjligt uppdrag känns det som, men aja, det måste ju lösas på något sätt. det blir till att unna sig något mycket gott att dricka! sen på lördag så är det jonatan som har sin nittonårsfest med utgång och allt och givetvis måste jag ju dit! som upplagt för en ny katastrof alltså. men nu ska jag äta hela dagen innan. det blir ingen repris! usch. malin jag skulle behöva din knapp nu!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits