värsta bagarn

idag har varit en upptagen dag (nåja) ! jag har till och med haft massor att göra på jobbet! jag och lina är snart klara med vår storstädning av förrådet där vi har hållit till i typ två veckor nu. vi har lyft saker idag. tunga saker. och min rygg mår inte   bra nu. men fint blir det! sista dagen imorgon. det kommer att vara fika överallt imorgon när alla som sommarjobbar jobbar sista dagen. jag har bakat pitepojkar. först trodde jag att jag hade misslyckats totalt men så kom mamma in och sa att det luktade gott hela vägen ner i backen. så då gissar jag att de är ganska ok!
och eftersom (och på grund av) att jag gjorde annat än bara svarade i telefon idag var jag helt slut när jag kom hem så jag somnade och sov i några timmar. underbart. sen bakade jag kakan och sen såg jag criminal minds och nu vill jag sova igen!
nu kom pappa hem med en lax och jag måste tydligen titta så hej så länge!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits