grattis jonatan och hej åbyn

vilken helg! det har varit en mer eller mindre tung helg för de flesta (förutom för mig då givetvis, jag är ju så sjukt skötsam. hm). stugfesten i fredags var mysig och rolig och jag och frida taggade hårt på alla sällskapsspel vi hade med oss. det var jessica som hade en tung kväll. en väldigt tung kväll. väldigt. väldigt väldigt väldigt. men hon kämpade på och det ska hon ha cred för! det blev lite nattbad och lite ölspel och sen avslutades kvällen med alldeles för många människor i en för liten säng och spökhistorier (jag blev jätterädd även fast det var jag som berättade dom!).

igår firade vi att jonatan fyllde nitton (lillgrabben våran tihi). och han firade på bra! och han fick lite hjälp också, jag menar om man fyller år så får man ju räkna med att bli bjuden på en massa ute och då är det kanske inte så smart att grunda med sju stark hemma? men han hämnades ganska bra. jag tror att det var hans drink där kvart i två som gjorde att resten av kvällen blev typ det roligaste nånsin! vi for hem till maja sen. och där brakade det loss. simon "somnade" i soffan typ det första som hände och jonatan mådde "lite" illa. men jag och maja hade världens bästa efterfest! jag åkte rullskridskor och maja borstade mina tänder och sen gjorde jag ett BUS (som i och för sig blev ganska misslyckat, mina fötter stack fram). MEN JAG HADE KUL!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits