varför är jag inte i östersund?

det blev ingen film (först iallafall) utan vi hängde lite hos sofia och spelade bond (på nintendo64, det är grejer det!) och sen for vi på max för att grabbarna var hungriga. oväntat och ovanligt. sen när de var mätta och belåtna for vi hem till jonatan för att se film. det gick ju sådär att välja. till slut bestämde sig alla för att fara hem (klockan var ju ändå ett) och skulle jonatan se the rock själv. okej då tänkte jag och så stannade jag och simon ett tag med honom. men det blev inte direkt hela! men nu måste jag verkligen se slutet! jag tror att jag har sett halva typ tio gånger nu. på att-göra-listan.

kvällen har egentligen varit en enda kamp. en kamp för att inte tänka på att håkan är i östersund ikväll och spelar på yran. jag har mått fysiskt illa varje gång jag har tänkt på det och det har seriöst knutit sig i magen. och det blir inte bättre av att jonas ringer så jag får höra honom! jag vill vara där!!

vad jag bryr mig om nu
i dina armar om mig
även om jag vet att jag måste glömma dig

vad jag bryr mig om är att se dig gråta
för jag har gråtit
och du ringde aldrig
vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaks till dig


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits