värsta duktig

jag hittade flera böcker om nz så nu blir det att läsa på! och så lånade jag en bok på engelska också men det blev lite bråttom där i slutet så jag fick bara ta första bästa jag hittade. när vi kom hem så for jag ut och sprang och nu känner jag mig sjukt duktig! men mina knän bråkar igen, jag blir så less. nu gjorde det ont igen, jag orkar inte paja dom igen! nu när jag äntligen har kommit igång igen vill jag inte behöva vila i hundra år som vanligt.
men nu vilar jag iallafall för det har jag gjort mig förtjänt av! jag och systrarna ser på project runway och äter kesomackor, mums! egentligen borde jag gå och sova men det var visst dubbelavsnitt idag och det kan jag ju inte missa! sova kan jag göra nästa vecka när jag är arbetslös (risken att jag ska sova när det är os är ju ganska liten men skitsamma, jag får sova i höst. ja just ja, då är jag ju i nya zeeland och har the time of my life. sova får jag göra när jag är död.).

Kommentarer:
Postat av: ingrid

inget slår LOnely planet!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits