vi är alltid lika sociala

igår hängde jag med exKExet ock det var en äkta julia-tobbiskväll! först åt vi en massa onyttigheter och sen somnade vi till filmen! jag tror att jag somnade efter kanske tio minuter? högst? sen vaknade jag upp halv fem på morgonen och insåg att det kanske var dags att åka hem innan jag blev efterlyst.. mitt uppdrag igår var annars att övervaka majas alkoholintag och det gick ju alltså sådär. jag lyckades ringa henne före förfesten och sen sov jag ju liksom resten av kväll så det var som ingen idé! men tydligen hade det gått bara bra. tur för henne.
idag är jag seg och vill inget göra. jag har blivit utskälld av kära mor hela morgonen och är allmänt less på att vara hemma. nu ska jag tröstäta lite och fortsätta läsa min bok. den handlar om mord. solskenshumör just nu alltså!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits