alla smaskiga detaljer kommer senare

nu blev det ett uppehåll igen men jag har ju varit både datorlös och vettlös som vanligt! en redovisning från fjällen är absolut på gång men jag är rätt snaaaaabb. som vanligt super jag bort mina synder istället. tvådagars i helgen igen, jag kommer att må rätt bra på söndag men det är sånt man får ta! jag är ju arbetslös, vad ska jag annars göra? (fast det hindrar ju inte att jag ska jobba imorgon men jag har ju min lina som får täcka för mig när jag måste "vila")

Kommentarer:
Postat av: Maria

Haha, men om både du och Malin joinar så är jag nöjd, tänk vad roligt vi ska ha...sitta och dricka Fanta och se på Postkodmiljonären när alla andra dricker sig stup på Ballen! Wanna join? ;D

Jag är också smått taggad, ska nog kika på spektaklet ikväll. Och jag menar inte att vi ska bränna alla, bara dom vi inte riktigt gillar...du vet, Shirley och Sanna och Carola, jävlar vilken brasa! =)

Trevlig kväll!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits