jag har aldrig haft så bra uppdatering förr

ja alltså uppdateringen här har ju varit brutalt bra på sistone måste jag säga! jag är riktigt nöjd!

men jag gör en mängd fast ändå går veckorna så sjukt snabbt. vad hände med februari? jag har iallafall hunnit dimma bort de flesta av mina helger, gratulera världens bästa malin på 20årsdagen, träffa världens bästa tjejer (alldeles för sällan!!) som snart smiter iväg på resa, jobba - få sparken - och jobba på samma ställe igen, och en hel del mer oviktigt och viktigt.

snart så ska jag börja göra mig iordning för ännu en utekväll men inte är jag stressad inte! gott om tid (snart förvandlas det till inte så gott om tid men jag är obotlig tidsoptimist!) och senare ikväll är det meeelooodifestivalen!

Kommentarer:
Postat av: Jag =)

Ja å nu sitter du i min soffa och dricker rö-vin =) haha

2008-02-23 @ 20:44:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits