ännu en gourmetmiddag

jag kom på varför det är så kallt på mitt kontor när jag gick hem på lunchen idag. det kan ju bero på att det är midvinterkallt utomhus också! vad hände med sommaren liksom? för det måste ju ha varit allraminst vår för en vecka sen när allt smältvatten översvämmade alla gator och det regnade hela tiden. fast det gillade jag ju inte heller. och nu fryser jag istället. jag är aldrig nöjd jag vet.


ikväll är mamma iväg till mormor och det betyder att pappa har bjudit in sig själv på middag hos mig i lägenheten. det finns självklart inte en chans att jag lagar mat så vi hamnar troligtvis på korv-ivars för avhämtning. inte helt fel det, men jag undrar hur snabbt jag kan bli av med dem efter middagen? jag har stora planer för ikväll....




jag ska sova innan åtta!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits