dan före dagen d som i dumpad

jag har så smått börjat städa ut mitt kontor nu (jag började med julgrejerna, det kändes som om det började vara dags) och det är faktiskt lite sorgligt. jag har nog inte fattat att jag inte kommer tillbaka nästa vecka, för det känns som att jag ska det! näst sista dagen idag. imorgon ska vi på ekonomiavdelningen ut och äta lunch och så ska jag ha mitt avslutningssamtal med linda och sen så är det slut! (eller ja, jag ska ju bjuda på fika också hade jag tänkt men jag får panik bara jag tänker på det så jag låtsas helst inte om det).


Kommentarer:
Postat av: Erik

du kommer känna sen att det är ganska skönt att vara av med Julen :)

Svar: det gör egentligen jag också, blev bara som det blev idag på nått sätt

Postat av: Ellinor

Jullan: Nej jag har ju tyvärr inte det, det är det som är så irriterande. :S Desperate Housewives brukade ha repris på söndagar, men det vekra inte gossip girl ha. :(

2008-01-30 @ 13:33:50
URL: http://drelly.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits