fredagsfika är inte överskattat

på grund av min otroligt mättande och stora lunch (haha) så kom ju bullarna på fikat ganska lägligt. fast nu när sockerchocken har släppt har även humör plus piggheten börjat dala. och det är mörkt ute. det är nästan tur att det är iskallt på mitt kontor ibland, annars hade jag nog legat och snarkat under skrivbordet både en och två gånger. nu de senaste dagarna har jag till och med haft ännu mindre att göra än vanligt, då jag håller på att lämna ifrån mig mina arbetsuppgifter. näst sista fredagen idag, men jag tror att jag även i fortsättningen ska snäppa förbi här på fredagar. fredagsfikat är heligt vet ni väl.


Kommentarer:
Postat av: Maria

okej, tack för åsikten ;)

Postat av: johanna

Ha ha.. precis så är det - jag tror stark på utjämning.. ;)

2008-01-18 @ 18:39:44
URL: http://hannisfashionista.blogg.se
Postat av: Anonym

fredagsfika är inte överskattat alls!

2008-01-20 @ 15:07:22
URL: http://sexandthecityy.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits