fyllechaffis åt far min okej okej

så här länge tog det för mig att tagga till! det räckte med världens pinsammaste tjej och nu sitter jag med ett leende på läpparna (fast leende och leende, snarare hånflin). sen så kom jag ju att tänka på att min bakis-fast-inte-bakis-dag kan bero på att jag kom hem efter klockan tre igårnatt och då är man kanske inte jättepigg dagen efter? pappsen fick iallafall skjuts hem och det tror jag att han var glad för då det snöade litegrann igår. och del piero kvitterade på straff i 91a minuten igår. och jag ska ringa malin nu.
jag vet att det verkar som om jag har en personlighetsklyvning nu när jag är glad och så men det är faktiskt mycket möjligt och skulle förklara en hel del.



ps, jag ska fortfarande inte se sverige-costa rica

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits