ibland är det väldigt passande med lediga måndagar

jo och så gick en helg till (fast min helg kan ju inte riktigt vara slut än eftersom jag ligger nerbäddad här i min säng fortfarande men ändå)! ganska lugnt och skönt men jag tror att det behövdes efter de senaste två veckorna. nu börjar verkligheten springa ikapp och min hals är helt uppsvälld och jag låter som bengt magnusson när jag pratar (inte helt fel kanske, jag har alltid gillat whiskeyröster, "och whiskey" kommer malin tänka nu och fnissa men där har du feeeeeel! ). och på tal om magnus söner så ska jag bli bjuden på bio ikväll! visserligen är det far min som står för inbjudan men det blir nog inte så pjåkigt tror jag. alla vet ju ändå att om jag hade chansen att få gifta mig med arn så skulle jag ju ta den utan att tveka en sekund.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits