ingen hade väl egentligen förväntat sig att jag skulle ta det direkt?

det blev en spännande färd till ursviken i bil istället för med buss. men det var mörkt och halt och som vanligt gick det fort. jag vill verkligen bli rallyförare när jag blir stor! för som det är nu vill man ju inte köra för fort (egentligen), jag skulle bryta ihop om jag blev av med körkortet! och då är det kanske någon vänlig själ som vill upplysa mig om att om jag hade tagit körkortet direkt när jag fyllde 18 så skulle min prövotid snart vara slut. men nu är det ju så att jag och mitt körkort snart firar ett halvår tillsammans och det kan jag ju tycka vad jag vill om men inte göra så mycket åt.. jag står för att jag alltid är seg i starten!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits