jag är inte sådär glad i vanliga fall

värst var uppåt jag verkar ha varit i söndags. jag klämde in ett utropstecken i varenda mening tydligen. jag ber om ursäkt och det ska aldrig mer upprepas. livet är ingen fest. men jag får skylla på att jag var stressad och att pappa hade kört fram bilen och stod och varvade motorn så jag hade liksom inget val.

om man ser tillbaka på min lediga dag igår så kan man föreställa sig ungefär hur alla dagar efter den 31a januari kommer att se ut. först kommer jag att sova alldeles för länge. sen så ligger jag kvar i sängen och drar mig ett tag. när jag väl stiger upp så tar det bara så lång tid som det tar att hämta något ätbart ur kylskåpet innan jag ligger nerbäddad i soffan istället. efter lite seriös tvkanalzapping så sover jag nog en liten stund, alla vet ju hur skönt det är att sova mitt på dagen? slut.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits