jag grät inte ens efter mamma

efter första natten själv i lägenhet är jag nu hemma för att hämta lite saker och äta lite mat (som tur var bor jag granne med korv-ivars annars hade jag väl svultit ihjäl). men det gick över förväntan! lägenheten är verkligen hur fin som helst, så pelle ska inte bli alltför förvånad om jag inte har flyttat ut innan han kommer hem! en sak som jag inte är särskilt van vid är att höra trafiken rakt utanför sovrumsfönstret! imorse vaknade jag klockan sex av något som lät som att plogbilen skrapade upp hela gatan! men man vänjer sig säkert.
nu ska jag tillbaka in i datorvakumet men i'll be back.

Kommentarer:
Postat av: maria

Igår såg jag en film med allas vår Travolta och då tänkte jag på dig =) Dock var han inte naken i den med sidenband runt sig...och han dog i slutet. Men iaf! :P

Postat av: Lollo

lycka till med att bo själv och allt! =) Kul!

2008-01-24 @ 12:21:56
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits