jag känner mig ungefär som en barnarbetare i indien

det finns en hyfsat stor chans att jag får ge hem nu! och det vore inte helt fel om man tänker på att jag nu på två dagar har jobbat minst 21 timmar. konstigt nog är jag inte så hungrig men jag tror att jag har gått över någon sorts gräns där jag inte känner hunger längre. snälla goda gud se till att det står mat på bordet när jag väl tar mig hem! måste jag laga något så tror jag hellre att jag tar en tugga av julgranen eller vad som helst annat som inte kräver någon ansträngning. sen så lär jag väl slockna sådär en halvtimme efter jag har kommit hem, sova i ett par timmar och sen vakna pigg och nöjd och inte kunna somna när jag egentligen borde. precis som vanligt alltså!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits