lillan 2

igår kväll gick det en dokumentär på 4:an som handlade om en kvinna som vägde över 400 kg och som inte hade varit upp ur sin säng på flera år. nu skulle hon äntligen få sin efterlängtade operation som skulle ge henne livet tillbaka. det gick inget vidare utan hon dog två veckor efter operationen. nu skulle jag ju kunna påpeka den otroliga intelligensnivån i att låta saker och ting gå så pass mycket överstyr att man hamnar ovanför 400kilos-strecket (streck och streck, det är nog snarare en motorväg man ska passera) men det gör jag faktiskt inte utan jag tycker mest synd om hennes döttrar.

men jag blev lite fundersam när hon sa att hon inte var en sådan som låg i sängen och åt hela dagarna. jag skulle nog våga mig på att fastslå att det krävs hårt arbete på just de två sakerna för att uppnå en kropp som hennes.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits