min förebild

jag hänger nog här hemma ett tag till, men det är mest för att jag inte orkar åka buss till stan utan hellre väntar på att pappa ska komma hem med bilen så jag kan få skjuts. för jag är trött. på allt. och på alla. (nej det är jag verkligen inte men det lät bättre än "några").
just nu finns det två saker som håller på mig uppe:
såpisxxx (nej det är ingen porrfilm)
och rickard på msn:

Giréus säger:

men Julia då..

Giréus säger:

Du måste lära dig att du ska ha fyra djur!

Giréus säger:

En Jaguar i garaget, en mink i gardroben, en tiger i sängen och en åsna som betalar räkningarna!


Kommentarer:
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; http://florennz.blogg.se/1201015894__22_januari_08.html#comment

Lycka till!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits