min hemliga passion

jag undrar lite vem jag ska hålla på i let's dance i år. uffe larsson är ju bara läskig, jättejätteläskig och karl-petter är ju nästan för lätt (och faktiskt så sparar jag honom åt lina, snälla jag). nää jag tror nog att jag satsar på mat-tina. ett tag där var jag besatt av henne och jag har alla hennes kokböcker (jag vet att jag inte kan laga mat så ni slipper påpeka det). fast det konstiga är att jag egentligen inte gillar henne heller! hatkärlek tror jag det kallas. ibland vill jag bara sudda bort det där smilet och slippa lyssna på det äckliga skorrandet. men så sitter jag där igen och bläddrar från sida till sida med recept som jag

1. aldrig kommer att laga

2. inte har en aning om vad hälften av ingredienserna är för något och allra minst hur man tillagar dem


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits