ulf larsson har till och med sämre hållning än min maja!

mm, det är alltid lika sjukt när man kommer i säng tidigare på helgen än vad man brukar göra på vardagarna. men ikväll har varit en extremt lugn kväll, men det är ganska skönt och jag behöver det just nu känner jag. mamma och mormor har farit hem till mormor (det känns konstigt att inte skriva mormor&morfar) nu men kommer nog tillbaka hit imorgon.

jag blev faktiskt positivt överraskad av let's dance (sjukt kan tyckas eftersom jag var rätt opeppad) men jag tror att det skulle bli svårt att sitta och se hela programmet i två timmar. vad som har etsat sig fast i mitt minne mest är att tildes danspartner alfred (!) såg ut att vara cirka femton år.

nu ska jag och ipoden ha en mysig lugna-favoriter-stund igen (ja jag har förlåtit gårdagen) och så ska jag lösa resten av sudokusarna (sudokusen? sudokunarna?prova böja det själva om ni tycker det låter konstigt!!!).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits